Translate

#1 Na DZIEŃ DOBRY!


Cześć wszystkim! :) 

Z tej strony Natalia - założycielka bloga natalie december blog! :) 
Z każdym postem będziecie mnie poznawać coraz bardziej i bardziej, a póki co utożsamiam się jako przyszła studentka, fotograf totalny amator i pisarka (o ile mogę siebie tak określić) moich małych "bajek".
Założenie bloga wiąże się z jakimś celem, prawda? 
Tak więc ja postanowiłam dołożyć swoją cegiełkę do blogosfery, równocześnie trwając przy pasji, jaką jest pisanie. Na ile dobrze mi to wyjdzie - zobaczymy! :) Przy Waszym wsparciu jestem pewna, że to będzie solidna cegiełka!

Będzie tutaj mnóstwo inspiracji i motywacji dla Was! Stawiam przede wszystkim na różnorodność. Lubię pomagać, nie neguję opinii innych. Dlatego chciałabym, aby ten blog był także miejscem, gdzie będzie można porozmawiać. Po prostu! :) 

To tak w ramach, krótkiego wstępu. 
Widzimy się niebawem! 

Miłego dnia!
Natalia



Komentarze

Popularne posty